Babyshower

Idag har vi haft babyshower för Kajsa. Någon överraskning blev det inte, eftersom vår kära moder så snällt bjudit in Kajsa till jippot, men mysigt, trevligt och gott var det i alla fall! 

Här kommer några bilder av blandad kvalitet. Vi har köpt en ny kamera och jag råkade komma åt någon inställning så bilderna blev lite suddiga och konstiga i färgen. 

Stina på Väla igår. Inhandling av dekor m.m.

Från dagen.

Goda pajer som Stina och jag svängde ihop imorse. 


Nästan hela gänget samlat. Karin och Klara anslöt senare. 

Kajsen och plutten i magen fick presenter. 

Alla fick gissa födseldatum. Mitt tips är 31 maj. Då ska jag dra med Kajsa på en joggingtur. 


Vi åt och åt och åt. Mat, godis och fika i massor. När jag kom hem fick jag akut ont i huvudet och var tvungen att ligga ner och blunda i en och en halv timme. Sockerchocks-migrän? Nu känns det i alla fall bättre och jag ska hoppa i säng för att vara pigg inför imorgon. Då ska vi sätta potatis och så morötter, rödbetor, lök, rädisor m.m. Oskars påhitt. 

Kommentarer :

#1: Mor

Tack för idag Anna! Ni fixade så goda pajer och såg till att baby-stämningen hölls uppe :)

skriven
#2: Kajsa

Finaste, finaste systrar och släktingar som fixade bebisfest! Jag är så glad över er allihop!

skriven

Kommentera inlägget här :