Chillin'

Kan inte fatta det, men här sitter jag i soffan för första gången på flera veckor (månader?) med ett glas vin i handen och bara chillar. Oskar sover redan. De sista veckorna har varit enormt intensiva med jobbsökande, bygg- och budgetplanering, bankmöten, bröllopsplanering, jobb m.m. Nu är det mesta under kontroll och vi ska bara njuta sista tiden fram till bröllopet och bröllopsresan. Byggarna som skulle komma och fixa det sista före semestern har blivit försenade, så nu händer det inget stort i huset förrän vi är tillbara efter resan. Förutom el och väggar och sådant som Oskar kan fixa själv. Det känns faktiskt himla skönt, och med tanke på hur lång tid allt annat har tagit så gör en månad hit eller dit varken från eller till. 

När jag är lite piggare ska jag berätta mer om mitt nya jobb, om möhippan och annat spänannde som hänt, men nu tänker jag sätta på ett avsnitt Grey's och fortsätta sippa på mitt rosévin. 

Kommentera inlägget här :