Jag lever

Gulliga ni som har messat, ringt och peppat! Ledsen om det verkade som att jag var på väg in i någon slags depression i förra inlägget... så är verkligen inte fallet. Jag var bara på urdåligt humör. Bloggfrånvaron beror på att jag håller på att avsluta min uppsats. Eller ja, jag ska skicka slutversionen till min handledare snart och sen kommer jag ju såklart att behöva ändra och fixa inför opponeringen, men ändå. Känslan är att värsta jobbet snart är gjort. 

Så fort uppsatsen är lämnad ska jag bli sådär jobbig och glad som alla andra verkar vara just nu. Fixa med påskris och påskblommor och dekorera ägg och hålla på. Jag ska även packa inför Barcelona (vi drar om en vecka), ladda ner turistguider och läsa på. Åh, vad härligt det ska bli. 

Vi hörs mer i påskhelgen! Då jävlar ska det bloggas. 

Kommentarer :

#1: svärmor

Åhh…jag vill också vara sådär effektiv i mitt skrivande! Kan bara konstatera att det är jag inte! Och då kan man inte belöna sig med en härlig vårresa, snyft. Njut av resan! Det är ni värda!!

skriven
#2: Anna

Men du jobbar ju heltid Lisa! Jag är såhär slö fast jag skriver på heltid och bara jobbar lite parallellt... Du skriver klart uppsatsen i sommar istället. Det kommer att gå fint när du "bara" skriver. Kram! 😘

skriven
#3: Sofa Aska

Men nu lägger sig handledaren i. Uppsatsen är inskickad. Och ASBRA. Så, vila nu. Ät ägg och krama på O.

skriven

Kommentera inlägget här :