Att göra ingenting – inte min bästa gren

Vilket jäkla skitlov det har varit. Regn typ varje dag och inget vettigt har blivit gjort. Jag har känt mig ganska sliten under våren och därför bestämde vi oss för att inte boka in en massa under lovet utan ta dagarna som de kommer. Det har inte alls varit roligt. Jag har mest känt mig stressad av att göra ingenting och ser fram emot att börja jobba på tisdag. Oförmågan att slappna av och njuta är väl i sig ett tecken på stress, men jag hoppas att jag är i bättre balans när alla nationella prov är över... 

Igår tog Kajsa och jag oss i kragen i alla fall och drog ut i Smålands djupa skogar på utflykt. Här på Teboden utanför Markaryd. 

Pontan är hemma över påsk och jag hoppas att han tittar förbi en sväng ikväll. Vi hörs! 

Kommentera inlägget här :