Stressen de luxe

Det var uuuunderbart att komma iväg på minisemester, men shit pommes med saker jag har att göra nu! Jag blir typ handlingsförlamad av allt som händer och alla beslut som ska tas. Jobb på tre ställen, jobbsök inför hösten, intervjuer, köksplanering, värdering, banken, offerter, stilval, uppsats, en vild trädgård... och då har jag inte ens nämnt bröllopet. Som pricken över i:et har jag blivit sjuk och går nu på penicillin. Aja, det som inte dödar... ni vet.

Jag försöker ta en dag i taget och njuta av livet mellan varven. Igår gjorde jag säsongens första rabarberpaj – DET är terapi för mig. Oskar är som vanligt lugn och trygg. Han är min klippa, min fina fästman som snart ska bli min man!

Här kommer några bilder från Barca som ni kanske inte har sett ännu. 

Kommentarer :

#1: Julia

Vilka härliga bilder! Låt inte stressen ta över och krya på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :