Resa

Var hälsad sköna maj! Vi kom hem från Stockholm sent i onsdags kväll och igår morse åkte jag in för att ha lektioner med de elever som inte varit på resa. Jag var ganska slut på kvällen men idag känner jag mig pigg och utvilad igen.

Vi hade verkligen härliga dagar tillsammans (trots vissa missöden – svårt att undgå när man åker iväg med 55 elever, antar jag). Solen sken och Stockholm visade sig från sin vackraste sida. Studiebesöken var lyckade och eleverna skötte sig. Flera stycken hade aldrig varit i Stockholm tidigare och tyckte att det var den vackraste staden de sett. Man blir ju bara varm i hjärtat. Här kommer lite bilder!

Körsbärsträden i Kungsträdgården.

Humlegården och Perfect Days kontor (det gula huset). 

Jag hann med en middag med Catta som kommit hem från Zanzibar. 
 
Vackra vyer och urgod mat. 


Nu ska jag sanera huset från gipsdamm. Vi har haft snickare här i två veckor och det märks :-) Väldigt mycket har blivit gjort dock – såå najs! Vi hörs!

Kommentera inlägget här :