Uppsatsventilering – check

Klockan är över åtta och jag ligger fortfarande i Stinas säng och drar mig, trött efter gårdagen. Det var en låååång dag med uppsatsventilering (9–17). Jag hade ställt in mig på det värsta, men jag fick så fin kritik av både examinator och opponent att jag blev helt konfunderad. "Hallå, pratar vi verkligen om min text?!" tänkte jag flera gånger. Galet! Det trodde jag inte när jag slet med mina analyser i februari... Fast det hade aldrig gått utan min fantastiska, underbara handledare S. Klokare och duktigare lärare finns inte, och jag är så tacksam över förmånen att ha just S som rådgivare och bollplank! ❤

Jag har bara småsaker att ändra i uppsatsen och det tänkte jag fixa snarast möjligt, så att jag nästa vecka kan ha fullt fokus på bröllopet. Fast först ska jag slappa lite. Jag ska träffa Sofie och Erika på Tufvan för långlunch och sen en sväng till Grand. Imorgon fm ska jag gå på Annelies slutseminarium för hennes doktorsavhandling och efter lunch tar jag officiellt examen. Wiiiii! 
 

Kommentarer :

#1: svärmor

STORT GRATTIS!!!
Och kram från oss :-)

skriven
#2: Karin

Så skönt Anna! Grattis!

skriven
#3: Sofia Ask

Det är lätt att vara en bra handledare när man har en sådan fantstastiskt duktig student som du, Anna! 😁😁😁

skriven
#4: Kani

Underbart! Grattis finaste Anna

skriven
#5: Lina Molin

Wihoooo! Grattis Anna🎉💐🎉💐

skriven
#6: Emma Svärdh

överraskar inte någon annan än dig själv! :)
stort grattis! fira stort!

skriven
#7: Emma Svärdh

ps. heter det verkligen uppsatsventilering? haha
låter som att man, efter en lång period med tryckt stämning på jobbet, blir inkallad på möte för att "ventilera" och rensa luften.
Fast i och för sig låter oppositionsseminarium kanske inte bättre...

skriven
#8: Julia

Stort grattis! Du är grym!

skriven

Kommentera inlägget här :