Regn!

Äntligen regn! Vanligtvis är jag inte överförtjust men mina nysådda gräsmattor behöver regn och jag slipper nu vattna och hålla på. Tjoho!

Helgen har som vanligt varit fullspäckad. I lördags åkte vi med Tyra till Tropikariet följt av middag hos vänner på kvällen. Igår träffade vi Emma och Ruth på fm och sen byggde Oskar hela em och kvällen och jag sorterade, rensade ut, städade, tvättade, handlade etc. Världens tråkigaste sysslor. Jag tvättade till och med alla våra gardiner som hade blivit alldeles gråa av damm. Det kanske vanliga människor gör ofta, men vi gör det typ... aldrig. 

Nu är det måndag och jag ska rodda med lite grejor inför bröllopet och sen fortsätta skriva, Kanske, kanske kan jag skicka slutversionen till min handledare snart... Ihhhh, overkligt. 

Kommentera inlägget här :