Grillpremiären avklarad

Vilken härlig dag det har varit!
Tränade gympa med Emmah i skolan, gick väl sådär. Jag kände mig mest som en bromskloss på repeat som pep "De stegen är för svåra för mig", "Jag kan inte vara i takt där" etc etc. Det var inte förrän vi twistade ut på gräsmattan i Twist of love som det släppte. Schalgergympa - here I come! Och nu kör vi järnet, inklusive trikåer, pannband och volanger. Susan Lanefält, släng dig i väggen!

Oskar och jag promenerade runt sjön i eftermiddags, sen gymmade jag med Emma och nu är alltså grillpremiären också avklarad. Det var grymt gott med grillat, avokadosallad och ett glas vin. Vardagslyx!

image57
Avokado is the shit :)

Nu är det film som gäller, bra uppladdning inför massagen imorgon.

Kommentarer :

#1: mor

Avocado-kommentaren...?

skriven
#2: Anonym

Men morsan, det betyder typ "Avokado e grejen". Gudars alltså.

skriven
#3: Emmah

Jag tror nog att du kommer fixa schlagergympan till slut, nu har du ju till och med fattat "plocka-äpplen"-rörelsen. =) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :