One more try

Jaha, då försöker jag väl igen då.
Lite dåligt bloggande sista tiden, det har varit mycket på gång.
I lördags var jag hemma hos Emma och blev ompysslad. Vi lagade en grymt god middag (pasta med strimlad lövbiff, champinjoner, rödlök och en smarrig ostsås till). Och på tal om ostsåsen, så pratar vi inte om en vanlig sleten sås utan ostsåsernas OSTSÅS, Emmas specialité!
Sen slängde vi oss i varsinn soffa och kollade på Körslaget. Jag somnade.

Emmas familj har världens största soffor
image55

Emma var nyklippt och vårsnygg
image56

I söndags vaknade jag och var riktigt hängig. Inte blev det bättre av att vi åkte till Ikea heller. Men vi fick inhandlat en lampa och lite annat smått och gott till hemmet.
En sväng inom Väla hann vi också med. Jag shoppade en del (med mina mått mätt) och Oskar höll på att få dåndimpen av allt traskande i affärer.

På torsdag och fredag är det massageutbildning som gäller, triggerpunkter och terapeutisk stretching ska vi lära oss. Sen har vi 2 dagar till vecka 16 och efter det är jag diplomerad massör.

Nej, nu lockar sängen men i

Kommentarer :

#1: Emma

Ja, MUMS vad gott det blev =) inte att glömma var den enormt goda chokladglassen med browniebitar i som vi åt ;) hihi!

skriven

Kommentera inlägget här :