Synfel

Hör upp alla tvivlare! Äntligen är det fastslaget av expertis; jag har synfel!
Här har jag gått och klagat och inte en jäkel har trott på mig.

image60

Jag ser dåligt på långt håll och vänster öga är sämre än det högra. Min optiker sa att det kan vara en slags kramp, så jag har fått hem ett par glasögon som ska få mina ögon att slappna av. Jag ska tillbaka om tre veckor, och har inte mina ögon lyckats slappna av så ska jag få glasögon. Trist med synfel, kul med glasögon!

Ikväll har Oskar grillat. Tur att han är så måttfull när han lagar mat... Till oss båda beräknade han nio (!) stora kotletter. Återigen, är det konstigt att han har problem med magen?

Jag har fått rycka in och jobba i helgen, både lördag och söndag. Imorgon kväll ska jag till Emma på grillfest och har fått som uppdrag att ta med en kaka. Tror det blir banankaka eller möjligtvis kladdis, har inte bestämt mig än. Linda har kommit hem efter 6 månader i Australien så det hade varit kul att hinna träffa henne också.

Nej, snart dags för sängen. Natti.

Kommentarer :

#1: emmah med H

Grattis Anna. Det verkar som om en av dina högsta drömmar kommer gå i uppfyllelse! puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :