Asia here we come

Idag bokade och betalade Kajsa och jag våra biljetter till Thailand. Det blev med Swiss Airlines - flygstol tur och retur Bangkok - resten fixar vi där nere.
Så himla skönt att ha det gjort! Vi blir borta 9 veckor. Från 7 januari till 15 mars. Resan dit går via Frankfurt och på hemvägen över Zurich. Vi har väl inte planerat överdrivet mycket ännu men det lutar åt att vi ganska omgående tar ett flyg vidare till Kambodjas huvudstad Phenom Phen, kollar lite tempel och sen åker vi via Kambodjas kust in i Vietnamn. Efter Vietnam blir det södra Thailand och lite relaxande på öarna.

Maya Bay


Phi phi view point


MEN icke att förglömma händer det ju saker på hemmaplan också! På söndag konfirmeras Stina och nästa torsdag åker Emmah och jag till Öland. Det ska bli grymt kul att se Elles hemmaby! Och jag har hört ryktas att vi ska till ett ställe på alvaret som heter Lammet och Grisen där man äter grillat lamm och dricker shotplanka!

Nu på torsdag ska jag hälsa på Emmah och Robban. Emmah och jag ska massera varandra, dels för att hålla kunskaperna igång och dels för att vi bägge behöver skämmas bort lite. Perfekt att ha en kompis som också är massör!

Nej, nu ska jag tappa upp ett bad och återgå till Lisbeth Salander.
Tredje boken är snart utläst. Exciting!

Kommentarer :

#1: Viktoria

FYYYY, vad jag blir avundsjuk, men gud vad kul för er!!!

skriven
#2: emmah

Jag vill också resa!!!! Avundsjuk är bara förnamnet! Vi ses imorgon snäckan, det ska bli härligt! kram så länge

skriven

Kommentera inlägget här :