Länge sen

Nu var det riktigt länge sen jag skrev något här. Det har varit mycket på gång. Jobb, fint väder, vänner på besök... Jag tog helt enkelt ett litet break!

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Det kommer en bilduppdatering senare, men jag kan tala om att jag äntligen har valt ett par glasögon och hämtade dem på Väla idag. Det e så coolt, jag ser alla konturer och små detaljer!!

Och förra veckan var jag nere och hälsade på på friidrottsträningen. Det var så himla roligt och skönt att röra på sig igen. Att jag fick sån träningsvärk att jag stapplade fram dagarna efter är en annan femma.

Igår var vi i Köpenhamn och hälsade på mina släktingar och Oskars syster. Vi gick på Planetariet och strosade i stan. Och åt. Och åt ännu mer. Min faster är fenomenal på att laga mat och när vi åkte därifrån på kvällen kändes det som vi gått upp fem kilo. Minst.


Farmor och jag på färjan dit


Vi hälsade på Christian och Hanne i deras lägenhet.

Det kommer som sagt fler bilder sen, nu ska vi sticka och träna och sen ska det vankas mat.

Kommentera inlägget här :