Lördag

Dessa bilderna känns ganska avlägsna, trots att det bara är lite mer än en vecka sen vi hade ett par härliga dagar på playan.

Klitter hus, Ängelholm


Syster Kajsa, direkt från kontinenten haha


Moi med Lisbeth Salander i högsta hugg


Hittade denna fina bild på farmor och faster Ingegerd


Själv jobbar jag hela helgen och nästa vecka tom med onsdag. På torsdag morgon åker jag till Hässleholm för att äta en sen frukost med Emmah och sen hoppar vi på tåget till Kalmar. Ska bli så härligt med en minisemester!

Imorgon är det fest på Hjälmsjövägen - Stina konfirmeras och det ska firas med stort kalas! Jag missar kyrkan men dyker upp lagom till tårtan :)

Ikväll har Oskar och jag chillat. Vi har promenerat, lagat mat, druckit vin och gjort en fruktsallad. Nu softar vi i soffan framför en film. Jag känner att batterierna är laddade för ytterligare nio timmars jobb imorgon, weeeiii!

Goten aben tous les mondes.

Kommentarer :

#1: emmah

Playan ser inte helt fel ut! Vi får hoppas på så strålande väder när vi är på Öland! Längtar! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :