More pics

Här kommer fler bilder från helgen!

Emmah visar sin bästa sida


Jag i stadsparken


Helt normal sysselsättning


Emmah i ett akrobatiskt hopp


Slottet igen


Posering på kanonerna


Såhär ser en skåning i Kalmar ut


Vallgraven runt slottet


Efter en dags turistande i Kalmar behövde vi stärka oss med en fika.

Detta är Emmah innan hon tömt chokladen och ätit kakan


Efteråt mådde hon så dåligt att hon var tvungen att gå ut


Gooood coffee


När vi var färdiga med Kalmar tog vi en buss till Öland. Elles mamma hämtade oss i Färjestaden och körde oss till hemmet i Norra Näsby. Elle bor i en traditionell öländsk radby (när husen ligger på rad längs en väg alltså, om nån inte fattade).

På kvällen åt vi scones och spelade Barn geni

Fr. vänster: Elles pappa Jonny, Elles brors tjej Bettan och Elles bror Robin

Pga konstiga öländska regler kunde Emmah vinna utan att svara rätt på en enda fråga (nästan)


På fredagen åkte vi till Elles jobb -Nordic Club
Såhär brukar hon se ut när hon instruerar i gymmet :)


Efter gymmet åkte vi till Borgholm för att shoppa och äta glass


MMM hemmagjord glass


Elle och jag köpte likadana skor.


Ute på promenad med Theo


Hmm


Havet


Redo för Lammet och Grisen


In her shoes


Detta är Emmah efter 1,5 st cider


More bananas


Förfest hos Alex


Ja varför inte hoppa på en motionscykel i kinahatt?


Porrblicken no 1




Knäböj med levande vikt - bra partytrick


Holmen sitter säkert


Stetching av Iliopsoas


Framme på Lammet


Elle och jag idkar kärlek på terassen


Shotplanka! Emmah är överlycklig. Hon älskar shotplanka.


Skål! Men återigen, vad fan gör Emmah?


Elle och Markus


Sten och Elle shakar


Sista bilden från kvällen...


Nu fick ni ett litet smakprov på vad som hände på Öland. Tyvärr glömde vi kameran när vi drog till stallet, men det var jättehärligt att få sitta på hästryggen igen. Go Kilroy!

Tack girls för en underbar helg!

Räck mig din hand ge mig din kärlek.
Den man älskar den saknar man så.
Ge mig din kärlek, men låt helst inte tiden för länge gå.
Varför tvekar du, jag kan lova nu,
att det finns ingen annan.
Räck mig din hand får du kärlek igen.


Denna gamla goding sjöng vi x antal gånger i helgen.
Casper, varför kom du aldrig och hälsade på ??

Kommentarer :

#1: Elle

Casper varför kom du aldrig!!??!! Hahahaha!! Shit jag tror jag ramlar av stolen!! Vilket fint inlägg Ek!! Vi måste fråga Casper då i oktober!! ÅÅ Vad jag saknar dej o Emmah! PUSSSS

skriven
#2: Viktoria

Vad kul ni ser ut att ha haft det.. en liten fråga bara, hamnade fotografen under bordet efter sista bilden? det ser ut som du är på väg neråt :)

skriven
#3: Caroline

Hej tjejen! Gud vad härliga bilder, ni ser ut att ha haft en fantastisk helg ihop. En hälsocoach är alltid en hälsocoach eller vadå med stretching på bordet under en fest :) Kul att se er, ni ser friska o fina ut! Själv e jag hemma idag, fick feber igår, typiskt, o försöker kurera. Stor kram!

skriven
#4: Anna

Haha ja det var Elle som tog sista bilden. Sen segade hon ner. Dessa ölänningar.....

skriven
#5: Elle

Bullshit!

skriven

Kommentera inlägget här :