Nu jäklar

Nu har jag fått nog! Nu tänker jag trotsa vädrets makter, klä på mig (och Oskar) regnkläder och gå en kvällspromenad i ösregnet. Jag är jäkligt trött på att sitta inne och uggla och vänta på bättre tider.

Ursäkta humöret, jag känner mig väldigt vresig för tillfället. Jag räknade ut igår att min chef dragit 5000 kr för lite i skatt hittills i år. Sådär kul. Men bättre att betala in det nu än att få en restskatt på det dubbla nästa år. Så klantigt!

Igår var vi på kräftskiva hos Christopher som fyllde 20 år. Himla mysigt och gott! Jag jobbar hela helgen så det blev ingen snaps för mig. Ganska skönt att slippa faktiskt :) Tyvärr la kameran av efter 2 foton så jag har inte några roliga bilder att lägga upp.

Nej, nu står Oskar och stampar. Dags att ge oss ut!

Kommentarer :

#1: emmah

5000 i restskatt är ingenting jämfört med det jag fick förra året. Usch säger jag bara! Var glad att du upptäckte det! puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :