Året som gått

Eftersom jag kommer att jobba hela dagen imorgon lägger jag upp min årsresumé redan nu.

Årets resa: Kroatien i sommar. Bäst var Mali Losinj med Oskar.

Årets coolaste: Min syster Stina tog svenskt rekord i tresteg.

Årets återförening: Kajsa och Christopher, who else?

Årets hantverkare: Tanja, som med Henkes hjälp renoverar ett hus.

Årets snyggaste: Bygglovs-Matte. Gode gud, minns ni Let's Dance?

Årets snyftigaste: Skolavslutningen i Munka i maj. Det gräts floder.

Årets händelse: Finanskris och presidentval i all ära men det jag minns bäst från 2008 är ändå OS i Peking.

Årets kvinna: 2008 var året för Gynnings revanch.

Årets man: Barack Obama

Årets kvickaste: Usain Bolt kallas Lightning Bolt for a reason. Världsrekord på 100 och 200 meter i samma mästerskap stavas respekt.

Årets roligaste: Emmah, vem annars? Emmah, du är den sjukaste jag känner.
På ett bra sätt.

Årets flytt: Elle lämnade oss och drog till Öland.

Årets VM-guld: North Cottesloe krossade allt motstånd på VM i beachsprint i Tyskland i somras.

Årets bad: Doppet i laxtrappan i Munka i mars.

Årets snackis: Presidentvalet i USA

Årets överraskning: Att jag började blogga

Årets tv program: Klass 9 A.

Årets köp: Min illrosa kamera.

Årets argaste: Ara på OS

Årets snällaste: Min farmor kommer att vinna varje år.

Årets gladaste: Kristina som flyttar till Perth för att plugga.

Årets partydödare: Emma I på Hbg festivalen (hon bröt armen).

Årets bild


Årets bild 2


Årets bild 3

Kommentarer :

#1: Elle

Jag undrar.... VAD GÖR OSKAR? ÅÅÅå Anna! Skynda dig hem från resan!!!

skriven
#2: calle

kallas han inte för "lihgtning" bolt?

skriven
#3: Anna

Bra att du håller koll på mig Calle. Visst kallas han för lightning bolt. Det är Harry Potter som kallas för Fire Bolt haha. Och Elle, Oskar testar sin simultankapacitet. Han testar om gummistövlarna läcker samtidigt som han äter mellanmål!

skriven
#4: Anonym

Jag känner mig smickrad! Puss

skriven
#5: emmah

det va jag som skrev...

skriven
#6: Kristina

"Årets gladaste: Kristina som flyttar till Perth för att plugga."



Jag hoppas jag kommer med på 2009 lista också!

Snart är alla kusinerna ute i världen och far!

skriven

Kommentera inlägget här :