Fest på Öland

Igår var det som sagt dags för Emmah och mig att hoppa på tåget till Kalmar där Elle väntade. Vi kikade på hennes lägenhet innan vi drog vidare till ön.

Elle fyllde 22 och fick många paket.


Vissa fick hon slita hårt med.


Emmah med guldklänningen på.


Redo för fest.


Hopp! Lägg märke till Emmah till vänster i bild haha.


Drinkförberedelser.


Lokalen höll 11 grader så det var jackor på till en början.


Emmah, Martina, Elle och jag.


Emmah stod för kvällens underhållning, kan man säga.


Välkomstbål.


Elle och Olle, som egentligen heter Elin.


Calle, Marcus och Holmen.


Skål!


Elles bror Robin och hans tjej Elisabeth.


Det bjöds på chokladkaka med vispgrädde, mums!


Emmah var i sitt esse.


Smile!


Denna looken skrämde nästan ihjäl ölänningarna...


Inga ord behövs mer än 'stackars Sten'


Emmah och jag var lekledare. Här ser ni lappleken.

Vi fick se många roliga konstallationer.


Här ses 'öra mot lår'


Det blev många udda ställningar.


Sten och en guldklädd dam.


Jag fick sitta bredvid födelsedagsgrisen!


Följande bilder visas med omsorg om läsarna i miniformat.
Morgonen efter
 


Elles mamma hade dukat upp frukost som väntade på oss när vi kom ner.


Tack för en rolig helg Emmah och Elle och alla stackars ölänningar som tvingades stå ut med oss!

Kommentarer :

#1: emmah

Haha vilka bilder. Varför får du det att framstå som om jag drack xider på toaletten när jag i själva verket inte drack någonting? Ditt eget samvete? Kram

skriven
#2: Elle

Hahahaha!! Fyyfaaa.. vad kul!! Det är alltid så roligt att ha er på besök!! LOVE!

skriven
#3: Carro hälsocoach

TJEJER ni är underbara att följa. Vilka donnor ni är. Emmah är assnygg i sitt långa hår, gud vad det växt! O Elle vilken födelsedagsprinsessa. O Anna sist men inte minst, vacker som en dag. God jul på er!! Kram carro

skriven
#4: emmah

Men Carro då! Det är ju så man rodnar av alla fina ord! Tack tack!

skriven

Kommentera inlägget här :