Helgen

Fredag
Oskar jobbade så jag bjöd över mig själv på middag hos mor och far. Sen kollade vi Idolfinalen och åt julgodis så det stod oss ur öronen.

Jim (det var honom jag slog med krattan) och mor.


Pappa har konstig smak. Han ställde fram soltorkade tomater och inlagd
pumpa (!)


Kevin vann såklart Idol!

Bild från www.kevinborg.se


Lördag
Jag jobbade förmiddagspasset på Statoil och hann bara precis hem och byta om innan det var dags att åka ner och kolla på Stina som gick lucia i aulan.



Så fint!



Efter lucian var det dags för årets tredje julbord... Denna gången med STATOIL!

Kvällens outfit


Hos Kock-Johan på Hjelmsjövik

Anna och Kajsa.


Lite nyansskillnad på Eve och mig (tur man snart ska ut och resa!)


Johanna och Carro.


Kerstin, Lars-Inge och Sandra.


Carina, Ronny och Kerstin.


Emelie och Alexander.
 

Med lite hjälp kom till och med ett leende...


Ena änden av bordet.


Nästan hela gänget.


Två entusiastiska snapsvise-sångare - Lars-Inge och Kajsa.


Cheferna fick varsinn julgrupp av personalen. De ska tänka på oss varje gång de tänder ljusen och som ni ser lär det bli en hel del tänkande.


Så roligt man kan ha med en blomkruka.


Som sagt.


Dancing queens!


Johanna och Kajsa shakar loss.


Jag, Emelie och Alexander.


Eve och Kajsa.


Tack allihop för en härlig kväll!

Kommentarer :

#1: Johanna S

Det var en rolig kväll!:) tack själv:)

skriven
#2: Emelie

Fyyyy vad kul vi hade! Jättefina bilder =) Ja, tack själv för en skitrolig kväll =)

skriven

Kommentera inlägget här :