Kompismys

Igår kom Pontus hit på lunch och efter att ha klämt i oss några nybakade frallor gick vi en promenad i det frostiga vintervädret. Det är alltid lika kul att umågs med Pontan, synd att det blir så sällan bara!

På språng nere vid sjön


Oskar testade isen


På kvällen träffades Emma E, Karin och jag hemma hos Emma I för lite julmys.
Vi åt julmat, drack glögg och pratade, pratade och pratade. Det är härligt med vänner som, trots att det går väldigt lång tid mellan gångerna vi ses, är precis som de alltid har varit!

Jag har på mig koftan jag fick av Oskar i julklapp. Visst är den fin?

Emmas familjs coola glaslampa


Nu måste jag sova, gaah!

Kommentarer :

#1: emmah

Ja julmys är bara för härligt! Synd att det bara är en gång om året!

skriven
#2: Anonym

kul

skriven

Kommentera inlägget här :