Turban?

På lördag är det dags. Då drar Emmah och jag till Öland för att agera lekledare på årets glammigaste fest. Allt är frid och fröjd - accept for one thing. Tydligen är temat för festen Golden night  och den detaljen har jag lyckats missa... Problemet är att jag inte äger så mycket guldiga kläder eller accesoarer. Så nu håller jag på att testa olika outfits här hemma.

Har Emmah på tråden och hon tyckte att det lät som en bra idé att köra på turban. Själv tänkte jag mer sjal, men jag är ju inte den som är den...


Nu ska jag fortsätta julklapps-inpackningen och ladda för julfesten på dagis imorgon!

Kommentarer :

#1: Elle

Hahaha, vad du är söt!!! ( jag ät en massa vitpepparkorn om dagen nu för att hålla mig frisk...hett tips för dej också så det inte blir som förra året...uscha) Pusspuss

skriven
#2: Elle

(Ett nytt försök, mina kommentarer syns inte :( )Hiihihi! Du är så söt!! (jag äter en massa vitpepparkorn nu varje dag för att hålla mig frisk tills festen..hett tips till dig också så det inte blir som förra året, uscha! ) Pusspuss världens bästa Anna!!!

skriven
#3: mor

Eh, nej...

skriven
#4: emmah

Hahaha! Om jag bara vetat innan att du inte hade guld-outfit. Då hade jag fixat det till dig men det känns lite sista-minuten.... Du får väl ha "Dem lilla svarta" istället, nåt FINT måste du ha iallafall och inget vanligt fint. Ses imorgon! Puss puss

skriven
#5: Anna

Vaddå nåt fint måste du ha... Vad är det för fel på turbanen om jag får fråga?! Ses imorn, puss

skriven

Kommentera inlägget här :