Full rulle i köket

Idag har jag gått loss i köket och lagat en massa mat.

image5

Jag gjorde paj och när jag ändå var i farten smällde jag ihop 4 köttfärslimpor. Inte illa, om jag får säga det själv. Jag är inte direkt stormförtjust i att laga mat, så det är lika bra att göra rejält när man ändå håller på.

Ikväll ska Oskar och jag till Klippan. Vi ska hälsa på Oskars föräldrar och bror. Ska bli jättekul att träffa Alma och se hur mycket hon växt sen sist (Oskars bror och hans sambo fick en liten flicka i december)

Nej nu är det dags att jag tar mig i kragen. Köttfärslimpor ska frysas in och grytor ska diskas... Det är ett evigt slit att vara hemmafru, suck.
 

Kommentarer :

#1: emmah

Snygga bilder. Undrar vems blogg du kompierat dem från?? Hmm Hehe Kram

skriven
#2: Oskar

Jag gillar inte att kommentera bloggar men blev ju tvingad...

skriven

Kommentera inlägget här :