Mer Kroatien

Här kommer ännu fler bilder. Håll tillgodo!

Vackra vyer över Plomin


Mali Losinj


Cikat bay i Mali Losinj


Coolt kaktusträd


Oskar i gamla stan


Mmm grillad makrill


Trixigt, men det gick!


Vi gick många kilometer på de vackra strandpromenderna kring Mali Losinj


Veli Losinj


Vi hittade många blänksnäckor när vi snorklade


Redo att hoppa i!


De kroatiska barnen plockade upp allt med händerna - både sjöborrar och eremitkräftor


Hamnen i Mali - mitt favoritställe i staden


Sista kvällen i Losinj


Efter Losinj spenderade vi två nätter hos Oskars föräldrar i Rabac. Vi åkte på en båttur, man ser staden som klättrar upp på berget i bakgrunden. Vackert!


På utflykt till Labin, en stad utanför Rabac


Rabac från ovan


Med kikare såg man riktigt bra


Oskar och Lisa (Oskars mor) på stranden sista dagen


Ja det var ett smakprov på vad vi sysslat med på semestern. Nu är det dags att återgå till vardagen - jag börjar klockan 7 på Statoil imorgon bitti, suck.
Dags att krypa i säng antar jag...

Kommentarer :

#1: Emma

Så underbart fina bilder! Och ni är så snygga <3 Hihi!

skriven
#2: Viktoria

Välkomna hem! Gud vad härligt ni ser ut att ha haft, jag blir riktigt avis... ;)

skriven
#3: Elle

ÅÅ vad fin!!! ÅÅ vad jag saknar dej!!!

skriven

Kommentera inlägget här :