Examen

Wow, äntligen dags för ett nytt inlägg. Det har hänt massor senaste tiden! Jag har knappt varit hemma, än mindre haft tid att blogga. Men well, här kommer en bilduppdatering.

Schlagergympa here I come
image75

Sista veckan i skolan var det full rulle: Blodomloppet, grillfest med klassen, fest med skolan och sen kom den....
Allra Sista Dagen.

Oskar överraskade med examensfrukost och 10 röda rosor!
image76

Fiiiina
image77

Mina kära bänkkamrater Eleonor och Emmah
image78

Bostjan och Viktoria var sommarfina och kramiga
image79

Nordvästra Skånes folkhögskola. Ganska pampig eller hur?
image80

Lisa och Benjamin
image81

Alla lärarna på scenen i biblioteket
image82

Vi framförde The final countdown för hela skolan
image83

Min favoritpojke i klassen
image84

Vickan och Emmah i matsalen
image85

Susanne och Mandy
image86

Elle var grymt snygg. Petra i bakgrunden.
image88

Emma L, jag och Elle
image89

Emma och Bosse
image90

Olle - vår lilla sockertopp
image91

Vickan igen
image92

Grabbarna grus - Tuben, Bostjan och Olle
image93

Emmah, hur ska jag klara mig utan våra tidiga mornar på bussen?
image94

Pernilla och Olle
image95

Röda i ögonen efter ett tårfyllt farväl i klassrummet
image96

TACK ALLIHOP FÖR ETT UNDERBART ÅR - KEEP GOING STRONG!

Fler bilder kommer sen.

Kommentarer :

#1: Viktoria

Åhhh, vilka fina bilder! Fy vad jag saknar dig och alla andra redan, snyft.

skriven
#2: Caroline

Shit vad jag e labil än alltså, kan inte för en sekund se på några examensbilder, bara gråter. Saknar er så! KramKram

skriven

Kommentera inlägget här :