Full fart

Ja, här är det full fart framåt. Vi åt precis kvällsmat, något i senaste laget kanske. Det blev avokadomacka med skinka och varm choklad till. Finfin blandning! Jag stängde på dagis, hade massage 18-19.30 och sen stack vi ner till Coop för att skaffa oss Telenorabonnemang. Vi har haft Telia tidigare och är grymt trötta på alla dyra räkningar. Nu har vi flörtat till oss varsinn snygg mobil också, plus att det blir billigare att ringa och messa!

Igår shoppade vi inför resan. Typ liggunderlag, strandmadrasser och annat nödvändigt. Ska bli så gott att komma iväg!

Nu - dags för sängen

Kommentarer :

#1: emmah

Gött! Jag har också telenor! Hehe... Vi ses ju snart. Ska bli kul! Kram o Puss

skriven
#2: Emma

Woho, då ringer jag gratis till dig ;) ni måste skaffa sånt under 26, då ringer ni också gratis till mig och inom alla telenor =) vad fick du för telefon?

skriven
#3: Anna

Ja men det e klart vi har sånt under 26 - vi är ju det! Samsungtelefon fick jag, den e skitfin!

skriven

Kommentera inlägget här :