Hässleholm

Igår var vi bjudna till Emmah och Robban i Hässleholm. Vi kollade fotbollen och Robban hade lagat massor med god plockmat. Kammben, kycklingvingar, ost och skinkpaj, nypotatis med ruccola, laxbiffar, grekisk sallad och goda såser till.
Mums, smarrigt!

Emmah i köket - kors i taket!


Fotbollen började bra, men fy vad tungt det slutade


Senare på kvällen spelade vi spel


Absolut överens, buzz och geni


Oskar var superglad - han krossade i Buzz och fick chips


Emmahs tomatplantor


Gårdagens bästa
Anna: - Vad heter den förbundskaptenen?
Robban: - Yoghurt. Turkisk yoghurt.
Lite internt skämt kanske men så komiskt det blev!


I fredags var det student i Klippan. Oskar och jag hälsade på både Kennie och Andreas. Gud så kul det var att träffa familjen Pettersson igen! Jeppe och Sofia som blivit så stora. Och Kennie i skjorta och slips - det ser man inte varje dag!

Andreas var grymt snygg i kostym och studentmössa


Idag är det packa som gäller. Jag sitter fortfarande i sängen - lite seg sen gårdagen. Ska försöka deala med Oskar så han går upp och hänger tvätten och jag lagar frukost. Jag älskar helgfrukostar när man sitter länge i sin morgonrock, dricker kaffe och läser tidningen. Nej, nu börjar det knorra i magen - dags att väcka Öskat!

Kommentarer :

#1: Elle

JAG SAKNAR ER JÄTTEMYCKET!!!!

skriven
#2: Elle

.... förövrigt tror jag min hälsena håller på att gå av..!!! ANNA!! jag är inte hypokondriker! Hehehehe...det gör ont i den iaf :(

skriven
#3: emmah

Hehe... Jaaa Öskat var det! Tack för en rolig kväll! Det måste vi göra om snart! Gud vad jag brillierade i Geni! Sankta Helena och sen var jag igång! Kramar

skriven
#4: Emmah

Ps. Du glömde nämna Harry på bild nr 1.

skriven

Kommentera inlägget här :