Firande

I torsdags firade Oskar och jag att vi varit ihop i två år. Eller nja, det var två år sen vi började dejta i alla fall. Men man måste ju börja räkna någonstans ifrån! Jag stängde på dagis så Oskar hade lagat middag lagom till jag kom hem.

Grillad lax med citron - min favorit


Jordgubbar med glass till efterrätt



På nationaldagen åkte vi till Klippan för att cykla dressin med Andreas (Lillis) och Josefine. Det var en upplevelse! Vi fyra och ett gäng glada pensionärer trampade på den gamla järnvägen från Klippan till Ljungbyhed och tillbaks igen.



Perfekt cykelväder!


Viktigt med vätska när det är så varmt...


Vi spårade bara ur en gång hihi


Två glada nationaldagsfirare - Lillis och Josefine


Dagen avslutades med lek i poolen och grillning hemma hos Lillis familj


Sommarblommor, plockade i farmors trädgård pryder bordet hemma


Bara två veckor kvar innan vi åker till Kroatien. Jag började skriva packlista idag och det kittlar i magen när man plitar ner saker som snorkel, cyklop, vandringskängor och luftmadrass. Wiii! Det var tre år sen sist och det ska bli underbart att komma ner till lugna Medveja.

Kommentarer :

#1: mor

Ja, det ska verkligen bli härligt att träffas allihop (eller nästan allihop...) i Medveja igen!

skriven
#2: Emmah

Gud va underbart! Avundsjuk.... kram

skriven

Kommentera inlägget här :