Öland

image97
Kalmar slott. Hit ska Elle ta mig

Den 14-17 augusti drar jag och Emmah till Öland för att hälsa på Elle! Ska bli så najs med lite semester efter att ha slitit på Statoil i 6 veckor. Den 18:e är jag tillbaka hos barnen på förskolan. I love kids, har jag kommit på. Anna Ardö sa något mycket klokt på avslutningen: "Tyck om alla elever" Och det stämmer verkligen in på barnen på dagis också. Dagarna blir så mycket roligare om man försöker se alla barns goda sidor och gillar dem precis som de är.

Träningen gick segt idag. Det var inget go i mig och det kändes som om häcken brann när jag körde utfall. Värmeslag månne? Eller bara dåligt tränad?

Emmah messade mig innan angående 9:ans nya busstider. Nu stannar den rakt utanför skolan 8.20. Jo men varför inte?

Igår kollade vi in Kakans nya hus. Fatta att jag har en jämnårig (nåväl nästan) kompis som köpt ett hus. Det känns helt crazy och väldigt vuxet. Själv planerar jag att vara färdigpluggad om sex år och därefter börja fundera på hus. OJOJ!

Kommentarer :

#1: Emmah

Ja 9:ans nya busstider stör mig som fan! Varför kunde det inte vara så när vi gick där då? Fast till min tröst såg jag att bussarna hem inte var så bra... hehe... Ser fram emot Öland! Kram

skriven
#2: Elle

ÅÅÅ!! Niice busstid..hahaha...ironiskt!! Kalmarslott ska jag ta dej till min vän... just utan för detta slott kysstes jag å Markus för första gången...OJ! så romantiskt ;) Ska visa dig borgholmsslottsurin också...historia historia...kankse vill du kolla påkungens sommarbostad? hehe...det vill inte jag :P ÅÅ jag längtar tills ni kommer å hälsar på...ska gåra ett turistschema till oss :) Pussss!! Saknar dej!!

skriven

Kommentera inlägget här :