Utslag och svullen mage

Sitter i sängen och känner mig gnällig. All lek ute i solen med barnen har satt sina spår. Nu ser ni kanske en brunbränd, sommarfräsch Anna framför er. FEL FEL FEL. Jag har fått någon form av allergisk reaktion (mot solkrämen eller solen - hoppas på det förstnämnda) och är rödflammig och jävlig över hela armarna. Det kliar nåt infernaliskt och för att muntra upp köpte Oskar gräddbullar. Jag klämde i mig några stycken i tron om att det skulle få mig på bättre humör. Fel igen. Så nu sitter jag med utslag på armarna OCH en svullen mage. Grrr.

Kajsa och Filippa åkte iväg på sin Eurotrip i måndags och har redan klarat av Amsterdam. Now they are heading for Paris. Själv headar jag mot Kroatien på midsommarafton - det ska bli väldigt skönt. Hoppas bara att de satans utslagen har lagt sig tills dess!

Godnatt och på återseende när jag är mindre sur

Kommentarer :

#1: EMMAH

Stackare...

skriven
#2: EMMAH

Den svullna magen är väl inte graviditet iallafall??

skriven

Kommentera inlägget här :