Cravings

Har varit en riktigt mysigt eftermiddag och kväll. Kom hem från jobbet vid fyra och då hade min käre sambo gjort fruktsallad och köpt marsipanägg till mig. Är det något jag kan få enorma cravings för så är det marsipanägg. MMM, syndigt gott.

Sen promenerade vi runt sjön och Oskar bar mig på sina axlar när jag blev trött och gnällig. Jag bad om en kilometer eller så - det fick jag inte riktigt - men väl några hundra meter. Inte illa pinkat må jag säga.

Ikväll har han dessutom kockat till fläskfile med svampsås och potatis i ugn. Ibland har man det bra!

Nu sitter vi och häckar framför tvn. Jag är grymt trött och kommer nog att slockna snart. Det vore kanske inte helt fel med tanke på att jag ska upp klockan sex imorgon bitti igen. Nästa vecka är det praktik på Hälsan, hej och hå.

Kram och godnatt

image16

Kommentarer :

#1: mor

Skulle vilja boka en tid när du coachar på hälsan för att få hjälp med inställningar och lite andra teknikaliteter. Vi hörs!

skriven
#2: Dottern

Jag e på Hälsan hela veckan. See you there!

skriven
#3: Grannemamman

Meen då... vad du har det bra!! Bli buren runt sjön, jo jag tackar!! Nästan som Elin ju ;-) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :