Helgen

Ligger just nu i sängen och njuter av att vara ledig. Ska strax promenera runt sjön med Kajsa, sen handla och plugga lite. Det var ju ett tag sen jag skrev här, vad har hänt sen senast?

Var inne i Hbg hos Anna i lördags.

image8
Det var Paka och Tobbe också, de laddade med pizza.

image9
Själv laddade jag med annat

image10
Paka och Anna

image11
Ja, vad ska man säga?

image12
Kommentarer överflödiga

image13
Dagen efter, pigg och glad som alltid


I tisdags var Anna här och kollade Gossip Girl med mig och Oskar. Mucho nice!
Igår fyllde farfar 87 så då var det kalas hela eftermiddagen, och senare på kvällen tittade Oskars mor över för lite massage och Oskar hade kockat en supergod middag. Gud vad jag är glad i min man!

Imorgon fyller pappsen år och sen är det jobb som gäller hela helgen. Jag jobbar morgonpasset så om ni är sugna på frallor eller nybakade kanelbullar får ni gärna komma upp och handla av mig.
Imorgon kväll ska jag förresten klämma in träning med Emma också, antingen före eller efter pappas kalas. Det är riktigt skoj med ännu en tjej på gymmet, annars är kvinnsen ganska lätträknade.

Som jag längtar till nästa resa!
image14
Oskar och jag i bergen i norra Thailand. Vi körde downhill mountinbike, såå kul!

image15
Fikapaus på Koh Lanta

Nej, nu ringde Kajsa, måste göra mig iordning.
Hej o hå

Kommentarer :

#1: Emmah

Taskigt morgonhumör?? Blir sjuk av dina Thailandsbilder... Jag vill också åka dit!!! Måste vara underbart, speciellt när man tittar ut idag och ser vilket väder det är... Ses imorgon! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :