Vitt vin och ostbågar med sked

Let's Dance-finalen innebär vin och ostbågar i soffan. Har ni tänkt på hur mycket godare ostbågar är om man äter dem med sked?
Väldigt mycket godare, kan jag tala om.

Jag lyckades slummra till framför tvn och vaknade mitt i Tonys så kallade shownummer. Inte mycket till show må jag säga, då var Tina hundra gånger snyggare när hon skakade sina långa ben i korta shorts.

Tränade med Emma innan idag. Med risk för att låta som Ann Wilson;
Emma har utvecklats nåt kopiöst under de senaste veckorna, skaffat sig en kroppskontroll som heter duga och vilken balans! Underbart roligt att se!

Imorgon är det tjejkväll här. Oskar ska jobba, så Anna, Emma och jag passar på att gå loss i köket.  Men innan dess är det dop som gäller, lilla Alma ska döpas i Västra Sönnarslövs kyrka. Ska bli jättekul, det senaste dopet jag var på var Stinas, och det är 15 (!) år sen. Herregud.

Nej, dags för soffmys innan vi får veta att Tina vunnit. Hej och hå!

Kommentarer :

#1: Emma

Hihi!! Inte så konstigt, jag har ju världens bästa tränare ;)

skriven

Kommentera inlägget här :