Äntligen fredag

Idag var vi på Nyhemsskolan för sista gången. Vilka kloka ungdomar vi mött! Vi har haft många givande diskussioner och jag önskar bara att vi fått ännu mer tid tillsammans. Det känns som vårt friskvårdsarbete har uppskattats och förhoppningsvis kan lärarna även i fortsättningen använda sig av detta.
Mer massage, avslappning och livskunskap i skolan!

Jag var på synundersökning idag igen. Mina ögon hade inte kramp (surprise liksom) så nu ska jag få glasögon. Har fått med mig 4 par hem att testa under helgen. Men det är svårt, det finns ju typ 200 att välja mellan!

Jag lyckades få böter idag också. Parkeringsböter. Fasen vad jag känner mig klantig. Trodde det var gratis på Icas parkering, men icke. Visserligen "bara" på 300 kr, men ändå. Jag tyckte Oskar kunde betala halva för det var hans bil, men han vägrade.

Imorgon är det som sagt intervjudag på skolan. Spännande!

Nu ska jag starta grillen och hälla upp ett glas vin. Sommarkänslor!

Kommentarer :

#1: mor

Kommer och kollar glasögonbågar sen... Att Oskar skulle betala hälften av böterna för att du felparkerat hans bil var ju en strålande idé! Fram för fler såna!!!

skriven

Kommentera inlägget här :