Mer vår

Är helt förundrad över det fina vädret - det bara fortsätter och fortsätter.
Så underbart!

Har lite svårt att njuta av det för tillfället bara. Jag ligger nedbäddad i sängen med halsont och feber. Igen. Fattar inte varför jag åker på alla förkylningar nu när det går mot sommar, jag som klarade mig hela hösten utan en enda dags frånvaro. Suck.

Mår som jag ser ut, ganska illa.


Måste vara frisk imorgon, vi ska ut på skolorna och redovisa projektarbetet, och på torsdag morgon smäller det. Då är det dags att visa upp SCHLAGERGYMPAN! Woho, jag kommer att vara så het när jag twistar i mina glittriga, lila cykelbyxor. Emmah har nån slags heldräkt på gång, det låter väldigt intressant hihi.

Ett stort grattis till Oskar förresten, som inte bara klarade sin uppskjutning för jägarexam igår - han sköt full pott också!

Igår var jag hos farmor och farfar för att få råd gällande blomvård. De är experter på trädgård - farmors rabatter dignar av vackra blomster. Oskar och jag har som sagt planterat lite vårblommor på balkongen och nu gäller det att hålla liv i de rackarna.

Farmor och farfars mysiga hus
image67

Farmors
image65

Vår lilla hörna. Ganska fin va?
image66

Dags för mer honungste, det enda jag kan få ner i mitt nuvarande tillstånd.

Ciao!

Kommentarer :

#1: Emmah

Krya på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :