Back in the game

Satt och läste mina senaste blogginlägg och kom fram till att nu jäklar får det vara nog på gnällandet! Har det inte varit en krånglande tand så har det varit influensa jag tragglat om. Visserligen är mitt liv kanske intressantare än så just nu, men det känns som det är dags att lägga upp ett gäng roliga bilder i alla fall!

Vi börjar med gamla goda tider... Ungdomsfinnkampen -04




SM i Falun samma år. Uppladdning i form av Cola, kanelgifflar och
tigerbalsam på ett ömmande knä.



Eslövs FK från deras bästa sida

Höstbilder -07



Nu är det snart Lucia igen så vad passar bättre än ett smakprov från förra årets firande i Munka.
Vackra Emmah var helt bedårande som ljusdrottning.





Min och Oskars julgran förra året


Julfirande hos Eks


Traditionsenliga armhävningar framför brasan. Mor står bakom kameran och vrålar: "20 stycken vill jag se! Och i takt ska de vara, annars kan ni se er i stjärnorna efter några julklappar" Så vad gör man?


Triss i systrar


Juldagen = fest och vad passar bättre på en förfest än Singstar?
Pontan och jag duellerar


Resultatet


Kajsa och Catta värmer upp med cider och frågespel


Mer julmys!


Oskar får stå för den avslutande bilden. Jag tog den för ett par minuter sedan. Om ni undrar vad han gör så tränar han sin simultankapacitet. Han testar om gummistövlarna läcker samtidigt som han äter mellanmål. Det ni!

Kommentarer :

#1: Emmah

Haha vilka fantastiskt fina bilder och vilken otroligt vacker Lucia! Kanske fröken Ek vill va Lucia i år? Puss o Kram

skriven
#2: Fröken Ek herself

Nej tack jag ska vara tomte

skriven

Kommentera inlägget här :