Däckad

Idag ligger jag däckad med feber och influensa. Inte så värst bra tajming med tanke på att jag skulle serverat och hjälpt till på Emmas pappas 50 års fest. Men ibland går det inte som man vill och då är det tur att man har en snäll lillasyster som kan hoppa in och jobba för en. Tack Kajsa!
Det är ganska tråkigt att vara sjuk när man är ensam och det är jag hela dagen. Oskar stack hemifrån halv åtta imorse och kommer hem tre inatt. Så ikväll ska jag pallra mig hem till pappa som bjuder på middag.



Imorgon blir det också ganska lugnt. Vi ska fira fars dag med middag hos farmor och kanske en långpromenad om jag orkar. Emmah fyller 23 år imorgon och jag skulle egentligen åkt till Hässleholm på kalas. Men i mitt nuvarande tillstånd tror jag att jag gör bäst i att stanna på hemmaplan. Bättre att smitta mina släktningar än hennes :)

Förresten - jag fått en ny hjälte i mitt liv. Idol-Kevin!
Kan man bli gulligare än han är? Om han hade vunnit en miljon hade han köpt en flygbiljett till sin flickvän så hon kunnat åka och hälsa på honom. Till och med Oskar tycker att han är jättesöt! Inte nog med att han gjorde ett kanonuppträdande igår  - jag höll på att smälla av när grabben började storgråta för Lars åkte ut. He is my hero!

Vilken kille!
Kevin Borg. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer :

#1: emmah

Helt klart att Kevin är BÄST! Snacka om utklassning! Jag tittar på idol ENDAST för att han är med! Krya på dig! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :