Herregud

Kom just hem från ett möte på Statoil och hittade Oskar utslagen på soffan.
Han hade "lagat middag" till sig själv. Okej spännande, tänkte jag och frågade vad han ätit. Menyn var följande:

1 hel förpackning café brownies
3 st laxfiléer (!)
2 morötter (för det är så viktigt med karoten Anna, blink blink)



Jag är glad att vi fick smörgåstårta på jobbet. Återigen, är det konstigt att han ibland har ont i magen?!

På tal om Statoil så lyckades jag (igen) med konststycket att tacka ja till saker som jag egentligen inte är så pigg på (Emmah och Elle minns kanske matråds-diskussionen förra året haha). Därför ser jul- och nyårshelgen ut såhär:

Julafton: 6.30-15
Juldagen 7.30-15
Nyårsafton: 7-15
Nyårsdag: 9-15  ?!???


Goa extrapengar och bra tider i det stora hela, men vad sjutton tänkte jag på när jag sa att jag kunde jobba nyårsdagen?! Lyckades iaf slippa öppningen...

Imorgon ska jag ringa Folksam och ordna det sista med min tandförsäkring.
På måndag har jag fått en tid hos Christer för att snygga till framtanden - inte en dag för tidigt!

Kommentarer :

#1: Ralf

Men då missar du ju styrke träningen 12-14.00 på julafton:)

skriven
#2: Elle

Hahaha, matrådet ja.. Flög armen upp så där automatiskt tillsammans med ett "jag vill" ? Hehehe, undrar vad syndromet kallas.. ;) Du får dock inte glöma att helgen den 20 December är du väldigt upptagen :) INTE jobba då Ek! Saknar dej!

skriven
#3: emmah

Hahaha! Jag ser det framför mig! Men å andra sidan kommer du bli rik som ett troll! Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :