Julbord

Igår klarades årets första julbord av. Oskars företag bjöd oss på julshow på Sundspärlan i Helsingborg. Temat var Skånegille med artister som Hasse Andersson, Caroline Jönsson och stå-up komikern Marika Carlsson. Det var en väldigt lyckad kväll - god mat, kul sällskap och dans hela kvällen. Det var länge sen jag dansade 4 timmar i sträck kan jag säga!

Oskar och Helene


Chefen satt vid vårt bord och beställde in massor med vin.
Kanon, tyckte Lars och jag!


Resten av gänget


Den nya xidern winter med smak av grape och ingefära! Ser ni glittret?


Caroline och Hasse


Kvällen favvo - Marika


Vi kom hem ganska sent eftersom bussen körde om Klippan och Perstorp innan den släppte oss i Örkelljunga. Oskar är hyfsat bakis idag medan jag mår prima ballerina. Kan kanske ha något att göra med att jag klämde i mig en banan och en avokado och hinkade i mig vatten innan jag gick och la mig?

Idag blir det en sväng om Ikea och Väla. Glöggen är färdig idag och vi ska köpa fina glasflaskor att hälla upp den i, och antagligen lite annat smått och gott.

Nu - frukosttajm.

Kommentarer :

#1: emmah

I år ska jag minsann provsmaka er glögg! Blev ju lite sent förra året! Hehe... Kul med julbord men vem är den där Caroline? Är hon känd? Kram o puss

skriven
#2: Anna

Hon har tydligen körat bakom Charlotte Perelli och co och gjort över 50 uppträdande i melodifestivalen! Där ser man!

skriven

Kommentera inlägget här :