Julshow

Igår var Oskar, Kajsa, Catta och jag på genrepet av Ekebos julshow. Lottorna rockade loss på scenen och det var kul med så mycket publikkontakt. Både Oskar, Kajsa och Catta fick sjunga i micken men jag slapp mirakulöst undan.
Ibland har man (och alla andra som slapp lyssna) tur!

Såhär fina var Kajsa och jag. Oskar hade lockat mitt hår med omsorg tidigare under kvällen!


Efter ett tag flippade Kajsa ur...


På vägen dit bråkade Oskar och jag om värmen i bilen. Det var nästan minusgrader men såklart skulle Oskar ha acn på på sin sida. Kajsa suckade och parkerade sig i mitten.


Lotta och Lotta på scen.


Finalen!


Jag slocknade i soffan när vi kom hem.


Oskar har precis kört till Klippan för att spela tvspel med Johan och jag ska dra hem till mor och far och äta pasta med laxsås. Mums!

PS. För att göra ännu mer smygreklam: Nu har vi börjat med lussebullar på Statoil. Och de är ännu godare än förra årets!

Kommentarer :

#1: Viktoria

Så snygg du är i lockigt hår!!! Kram på dig!

skriven
#2: emmah

Visst var julshowen bra! Vi va ju där igår... VÄLDIGT BRA tyckte vi! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :