Ny mössa

Idag fick jag två mössor av min farmor. Här kommer en bild på den ena.

Ganska cool va? Haha! Det är äkta rävskinn, säger farmor. Vet inte riktigt om jag ska tro på henne, men len är den i alla fall! Så nu vet Emmah och Elle vad jag kommer att ha på mig när jag anländer till Öland om några veckor...

Ikväll blir det mys här hemma för både Oskar och jag ska jobba hela helgen. Jag jobbar 6.00-15.30 lördag och söndag. Känns sådär kul, men det är bara att bita ihop. Inte många veckor kvar nu!

Jag ska snart hoppa i ett varmt bad - sen blir det färsk citronpasta med laxsås och avokadosallad. Mums! Och Oskar gick loss i ostdisken på Coop så det blir nog lite ost, kex och vin lagom till Idol :)

Kommentarer :

#1: emmah

Cool! Men jag föredrar fuskpäls. Gillar inte att gå omkring med LIK på huvudet! Hehe...

skriven
#2: Viktoria

Va söt du e!

skriven

Kommentera inlägget här :