En sleden torsdag


Det är mycket nu.

Jag hittade detta fantastiska foto när jag kikade runt bland mina bilder. Det är ungefär så det känns i mitt huvud för tillfället. Kaos.

Jag försökte bota min ilska efter jobbet genom att köra ett hårt pass på gymmet. Bröst, axlar och mage. Skönt pass men inte blev jag muntrare för det.

Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa om tidig registering av barns språkutveckling. Kan ju bli livat.

Oskar säger att det han gillar bäst med mig är mitt milda humör.
I can see his point.

Kommentarer :

#1: Emma

I love you forever!

skriven
#2: mor

Lilla Anna...kramisar

skriven
#3: Elle

Varföreallt snurr?? Har jag tagit den bilden med skak? kännsså ..Hehehe! DU ÄR BÄST!LOVE!

skriven
#4: Anna

Haha, ja visst är det du som tagit bilden med skak, min kära. Jävlig vecka på jobbet bara och torsdan var extra tung... Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :