Gårdagens outfit

Det får bli ett snabbt inlägg. Jag har inga bilder från inflyttningsfesten igår eftersom jag återigen insåg att kameran behövde laddas just när det var dags att gå. En bild på min outfit hanns med i alla fall. Jag skippade den nya klänningen och körde en favorit i repris. Tråkigt - jag vet  - men jag kände mig inte helt på topp igår. Sliten från veckan och bankande huvudvärk.



Festen igår var jättetrevlig. God mat och många härliga människor att prata med. Superfin lägenhet, bland annat inredd med mina favvo soffor från Ikea - Eketorp! 3 sits soffan med divan och den stora fåtöljen, precis det vi funderar på att köpa när vi flyttar.

Det blir mer blogg sen, nu är det dags att jag tar mig i kragen och gör nåt vettigt av denna dagen!

Kommentarer :

#1: emmah

Vad fin du är!!!! Själv älskar jag min Eketorp soffa väldigt mycket! En bra investering! Puss o Kram

skriven
#2: Elle

MMMenn!!! Shit vilkem puma!! Du är så jävla snygg!!!

skriven

Kommentera inlägget här :