Ljuva höst

Gud vad fint det är med höst! Speciellt sådana klara soliga höstdagar som det varit denna veckan. Då är man är glad att man jobbar på dagis och kan vara ute hela dagarna. Helt underbart!



Idag har Oskar och jag haft en riktig mysdag. Vi åkte till Ängelholm efter jobbet, shoppade lite till lägenheten och tog en fika på Espresso house.
Älskar deras hallonmuffins!


Cappuccinon är inte helt fel heller. Söta mönster i skummet!


Denna hälsosamma dag avslutades med en delad vegetarisk pizza på
Pizza Corner. Så härligt med en lugn eftermiddag tillsammans. Annars brukar det vara full fart här hemma på vardagarna...


Imorgon kommer Ralf hit och ska visa Stina och mig nya övningar på gymmet. Stina ska nämligen börja köra lite lätt styrketräning med Oskar och mig. Kan ju bli spännande!

På fredag är det party som gäller. Lillis ska ha inflyttningsfest och jag tänker slå på stort genom att komma i den nya klänningen jag köpte i Stockholm. Bildbevis kommer sen, om jag vågar.

Oh well nu börjar det bli dags att hoppa i säng, öppning på jobb imorgon...
Godnatt bloggläsare

Kommentera inlägget här :