Lat lördagsmorgon

Sitter här vid köksbordet och lägger in lite bilder från de senaste dagarnas händelser. Parkerade mig först i sängen men Oskar gnällde över allt knappande på tangentbordet så jag flyttade mig snällt.
Gud så skönt det är med en ledig lördag! Visserligen vaknade jag redan vid sju, men det är lyx att få vakna av sig själv och inte behöva stressa in i duschen eller slänga i sig frukost.

I torsdags ordnade lärarförbundet i Örkelljunga en spakväll för sina medlemmar. Det bjöds på en mängd olika aktiviteter; spinning, vattengympa, bowling, styrketräning, aromabastu, ansiktsbehandling, solning och
- såklart - massage.
Inhyrda massageterapeuter var Emmah, Viktoria, Lisa och jag själv. Det var så kul att träffa tjejerna igen! Det har gått flera månader sen sist men ändå var allt precis som vanligt. Thanks girls för en underbar kväll!

Såhär nöjd var Emmah för att hon för en gångs skull var ute i god tid


Vi laddade hos mig innan


Emmah visar upp sig från sin bästa sida, jag vet inte vad jag ska säga


Jag har tyvärr inga bilder från själva spakvällen. Vi var ganska upptagna under tiden vi var där, milt sagt. Men här kommer ett par bilder på de andra tjejerna.

Viktoria när vi tog examen i maj. Vilken pingla!


Och här är Lisa med nästan nyfödde sonen Benjamin i våras. Benjamin fyller 1 år i februari och har blivit så sanslöst stor. Lisa hade med bilder och visade oss.


När vi var på spakvällen gjorde Oskar ett tappert försök att laga min kamera. Det gick sådär. Resterna ligger nu bland övrigt elavfall. Snyft.



Igår var Anna här en sväng. Vi lagade mat, drack vin och kollade på Idol.


Oskar och Anna blev sugna på varm choklad till efterrätten.
Oskar gjorde såklart en modell deluxe.


Anna var ursnygg som vanligt, men ville (som vanligt) inte vara med på bild.


Denna söta ljusstaken köpte vi igår på Sköna Gröna Ting. Jättefin, tycker jag.

Nu ska jag strax göra lite frukost och sen ska jag dra med Oskar ut på en promenad i det sköna vädret. I eftermiddag ska vi till Klippan och fira Oskars pappa som fyller 55 år. Grattis Bo!

Kommentarer :

#1: emmah

Tack för den! Du kunde väl skrivit att jag demonstrerade hur man plockar upp öronproppar från botten av en plastcontainer, men nejdå! Du får det att framstå som att jag brukar ställa mig så bara för skojs skull!

skriven

Kommentera inlägget här :