Mer gnäll

Hu vad jag känner mig gnällig. Inte nog med att den ena visdomstanden krånglar - nu har tanden på andra sidan bestämt sig för att börja växa också. Satan vad ont det gör, jag blir mer och mer sugen på att dra ut allihop för att slippa allt jidder.

Var på gymmet en sväng innan och lyckades komma samtidigt som ÖVK. Det innebar att gymmet under 1,5 timmars tid invaderades av volleybollspelare. Inte nog med att de är 15 personer, deras närvaro blir ganska påtaglig med tanke på att 90 procent av dem är över 2 meter långa!

Ungefär såhär kort kände jag mig bredvid volleybollgrabbarna.

Efter gymmet var jag tvungen att åka upp till Statoil för att lära mig använda de nya maskinerna och ugnarna. Hela butiken har byggts om och vi har fått nytt kök och matsortiment. Numera finns det även pizzor, paninis, varma mackor och "husmanskost" att välja mellan. Allt tillagas på mindre än 2 minuter i vår nya superapparat, merrychefen. Merrychefen är en kombinerad
microvågs-/varmluftsugn. Jag tycker det låter livsfarligt, men den inbakade minipizzan med bolognese som jag fick smaka var faktiskt helt OK. Och det är ett bra omdöme från någon som egentligen inte gillar pizza. Så välkomna upp i helgen och testa vårt nya sortiment. Vi har allt från inbakad calzone med kyckling och pesto till falukorv med mos haha.

Kommentarer :

#1: emmah

Haha jag skulle vilja se dig på gymmet tillsammans med alla 2 meterssnubbar! kram

skriven
#2: mor

Ok, kommer!

skriven
#3: Elle

hahaha! Hurmycket får du av statoil för smygreklamen?? Hihihihih! Typ som dom där modebloggarnasom får pengar av klädmärken när de omnäms i bloggen!! Hahahaha, fast du får gratis kanelbulle kanske? Du ärså rolig!! JAG SAKNAR DEJ!!

skriven

Kommentera inlägget här :