Mer höstbilder

Igår var Oskar och jag ute och gick en lång runda i det sköna höstvädret. Vi fick några fina bilder innan vi fumlade med kameran och råkade tappa den i marken. Efter det var den stendöd. Den hade ju några år på nacken och de sa på Väla idag att det skulle kosta mycket att laga den, om det ens gick. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och köpa en ny. Tråkigt, men så går det ibland.

Nere vid sjön


Härliga höstfärger


Oskar busar


Favoritplatsen, Hjälmsjöparken


På stigarna nere vid sjön brukar jag springa


Mer höstfärger


Idag har vi varit på City Gross och handlat ingredienser till julglöggen med Calle, Lina och Alma. Sen åkte vi till Väla och lunchade bakad potatis, mums!
Därefter bar det av till Klippan där Oskar och jag tog en sväng på Oskars pappas motorcykel. Så härligt!

Nu ser jag att klockan börjar bli mycket. Dags att hoppa på cykeln och dra till coren. Oskar ska laga till tacos under tiden jag tränar. Ibland har man det bra!

Kommentarer :

#1: emmah

Hösten är lätt den bästa årstiden! Vilka fantastiska bilder! kram

skriven

Kommentera inlägget här :