På tal om

Dåligt bloggande senaste dagarna, så här kommer en snabb uppdatering!

I fredags fyllde Catta 18 år och det firades med kalas hemma hos mamma Carin.
Födelsedagsbarnet var på strålande humör


Det bjöds på massor med god mat - de hembakade bullarna var himmelska!


Kajsa och Cattas lilla kusin


Resten av helgen tillbringades på Statoil med jobb, jobb och jobb.
Lördag kväll spenderades hemma i soffan framför Stjärnor på is. 
I söndags var det träning och matlagning som gällde.

Igår var det också full rulle. Jag stängde på jobbet och drog direkt vidare till Munka för att lyssna på en föreläsning om barns rätt till bra mat. Föreläsningen var föga imponerande men kul att träffa Anna och de nya hälsocoacherna igen!

På tal om det här personlighetsstörningstestet. Jag vet att ni är många som väntat på resultatet och here it comes

Tydligen är jag vad man kallar tvångsmässig. Jag skriver listor, gillar att planera och tycker om att ha fullständigt koll på läget. Enligt testet är detta en störning. Sedan har jag också vissa narcissistiska drag. En narcissist är snäppet värre än en egoist, fick jag lära mig. Kul. Detta på grund av att jag anser att jag förtjänar ett fullgott bemötande av andra människor, tycker att jag själv är bra och blir sur när andra inte gör sitt bästa. Sen har jag ytterligare en störning och det är att jag är antisocial.  Det är nog det konstigaste av allt. Jag känner mig inte antisocial. Men eftersom jag ofta startade slagsmål när jag var liten, lurades och en gång slog Jim Zachau med en kratta är jag tydligen det.


Störd? Moi?

Kommentarer :

#1: Ralf

Vissa kallar det störning vissa kallar det personlighet. Vem vill vara medelmåttlig, det hade inneburit 15 sek. på 100m

skriven
#2: emmah

Hahaha! Anna jag saknar dig!!!!!! Du är nog den roligaste jag vet! Om DU är störd, vad är då JAG?? hahaha!!! Ses imorgon! puss puss

skriven
#3: Jim (han som blev slagen men krattan)

haha komiskt, och även om detta är skrivet med komik, så kan jag inte bara se förbi utan att kommentera. jag blir en aning stött och arg på detta test.

Inte konstigt att folk får dåligt samvete eller skäms över deras personligheter.

Anna du är inte en "narcissist" som de kallar de och du är Definitivt inte tvångsmässig. inte i viss mån iaf.

är inte sarkasm härlig.

skriven

Kommentera inlägget här :