Personlighetsstörning?

Jag pratade precis med min far i telefon. Han håller på att testa om någon i famljen lider av personlighetsstörning. Fråga mig inte hur han lyckats komma över testet, men han har alltså ett frågeformulär med 111 frågor som han kör igenom. Stina var ett gränsfall och nu ser han fram emot att testa mig. Han misstänker att jag också ligger i riskzonen. Haha, visst verkar han normal min far?
Jag lovar att återkomma med resultatet!

Har ju förresten inte bloggat så mycket om honom hittills.
Slänger in en bild av honom och hans älskade tralle.


Kroatien i somras; saltsardellerna i högsta hugg!


En härlig bild av släkten, eller rättare sagt delar av den


Kusinerna Sara och Klara som snart ska komma och bo hos mig och Oskar


Sara och Klara igen

Kommentarer :

#1: emmah

Personlighetsstörning?? Är det inte mer personlighetsstörning att bo i ett villaområde och tro att man är bonde??

skriven
#2: Anna

Hahahaha goooooood point Emmah!!!!!!!!

skriven
#3: emmah

Ps. Anna tvingade mig att skriva detta...

skriven
#4: tanja

har bara en sak att säga behöver han ens testa dig för att komma på att du är störd!!! haha nej men allvar usch det testet ska jag nog inte ta puss... hälsa din man oxå.. men ingen puss till han.

skriven
#5: SaraKusin

Mamma sa att vi skulle iväg JUST den helgen alla kunde!!! Gissa om jag blev sur! Men vi får ses nån annan gång "/ KramKram Sara

skriven

Kommentera inlägget här :