Uppladdning

Idag har jag haft semester. Jag har haft en riktig slappedag. Vaknade vid åtta, läste tidningen i sängen, gick upp och kokte te, la mig igen, läste lite bloggar. Sen åt jag äggfrukost, tog ett skumbad, läste, gick en promenad och lagade pannkakor. Nu känns det som batterierna är laddade inför helgen och nästa vecka!



Nästa vecka ska jag
- Lyssna på föreläsning om barns mat
- Massera på lärarförbundets spakväll tillsammans med mina goa klasskompisar Emmah, Vickan och Lisa
- Ut och partaja med kollegerna från Statoil 
- På födelsedagsbrunch
- Gå ut och dansa med Emmah och Eleonor

Grymt rolig vecka, jag längtar redan!

Nu ska jag fortsätta kolla digitalkameror på net on net. Känner mig helt handikappad utan min.

Jag funderar på denna...


...eller denna. Den ljusrosa är ju väldigt söt, men sen ska man nog inte välja kamera efter hur söt den är. Skämt åtsido, de verkar bra bägge två. Får se vilken det blir.


Oskar tycker jag borde satsa på kameran nedan. Beskrivningen är "En kamera som håller för tuffa tag - stötskyddad, vattentät och frystålig" Haha, här vill jag bara påpeka att det var Oskars fel att jag tappade kameran i marken. Han råkade nämligen slå till min arm så den for i backen. Så det är så.

Kommentarer :

#1: Klara kusin

den ljusrosa är väl helt underbar! jag har också funderat på den!

jag och Sara har ju tänkt komma och bli era låtsas barn.På höstlovet kanske?!

skriven
#2: Anna

Yes höstlovet blir skitbra! Nu är kameran beställd förresten. Det blev den ljusrosa. Tjoho!

skriven
#3: emmah

Längtar till nästa vecka! puss

skriven
#4: Viktoria

Det ska bli sååå kul att träffa dig, Emmah och Lisa!

skriven

Kommentera inlägget här :