Angående Oskar och Linda

Några har skrivit och undrat hur det gick för Oskar och Linda Bengtzing.
Oskar ville egentligen inte att jag skulle skriva mer om saken, men jag har lyckats övertala honom.



Det började med att Oskar och Christopher hämtade upp Linda med kompis på Kastrup i lördags eftermiddag. De körde dem till Ekebo och käkade middag tillsammans. Sen skjutsade de flickorna till hotellet och blev bjudna på kaffe. I söndags morse körde Oskar dem till flygplatsen i Malmö och that's the end of the story.

Det slutliga omdömet lyder: Sprallig, snäll och jordnära tjej.
Och icke att förglömma - sjuukt snygg!

Jag frågade honom om han berättade om sin vackra och mycket intelligenta flickvän, men då slingrade han sig lite...
För tillfället sitter Oskar och youtubar gamla avsnitt av Så ska det låta där Linda sjunger. Hmm, borde jag blir orolig månne?
Oh well, det kan jag väl bjuda på. Jag tror jag sitter säkert, även mot Linda Bengtzing :)

Kommentarer :

#1: Markus

Oskar, du e gud. ;)

skriven
#2: emmah

Haha! Jag dör så roligt!

skriven
#3: Anonym

va när o var o varför oskar?

skriven
#4: tanja

det var jag som undra glömde bara bort för en sekund vad jag hette

skriven

Kommentera inlägget här :